Translate

Опис Досвіду














"Щоб когось чомусь навчити - 
потрібно любити те чому 
навчаєш і тих кого навчаєш."



На мою думку запорукою успіху у будь-якій діяльності є любов до того що ти робиш і щоденна праця над самовдосконаленням як особистості. Кожен день це наша мета, цілі, вимоги і зусилля це все втілити.

Щодо мене, моїми цілями як педагога є:

-  завжди творчо підходити до будь-якої справи, самовдосконалюватися, відходити від стереотипів;

-   підводити учня до успіху, давати можливість відчути радість досягнення мети.
-  застосування методів навчання та виховання, що стимулюють творчість, дослідництво, креативність, самостійне  мислення;
- мати  вміння у сфері процесу спілкування, здатність створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі;



  Вважаю, що сучасний урок англійської мови повинен розвивати комунікативну компетенцію, мотивувати роздуми та висловлювання учнів власної думки зважаючи на інтереси самих учнів які на сьогоднішній день є високоінформованими через постійний доступ до комп"ютерних технологій, а саме мережу інтернет. Тому, протягом 3 років я досліджую проблему “Застосування інноваційних технологій для творчого розвитку особистості учня на уроках англійської мови  .
   Використання інноваційних технологій на уроці стимулює вивчення мови, вчить учнів мислити, дає їм змогу вільно розмірковувати, розвиває впевненість у собі, підвищує розумову і творчу активність учнів. Саме тому я використовую відео- та аудіоматеріали, різноманітні презентації, програми та додатки.


     Неабияку важливість забезпечують інтерактивні технології: «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», , «Особистий погляд», «Інтерв"ю», в основі яких лежать принцип безпосередньої участі кожного учня, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри та уроки-змагання, коли всі види діяльності на уроці оцінюються  відповідними балами.
        Рольова гра дає дітям можливість поміркувати, обмінятися ідеями з партнером і лише               потім озвучити свої думки перед класом.  (Відеопублікації)

Щоб навчити своїх учнів творчо мислити, самостійно планувати свої дії, вдосконалювати навички і культуру міжособистісного співробітництва на уроках англійської мови я вважаю доцільним використовувати метод проектів. Використовуючи проектну методику на практиці впевнилась ,що вона використовує всі найкращі ідеї сучасної методики викладання: різноманітність, проблемність, навчання із задоволенням і Я- фактор (учні говорять про те,що вони думають, виявляють свою творчість в оформленні і презентації проекту). Досвід реалізації проектних робіт показує, що з кожним наступним разом зацікавленість дітей збільшується, вони ретельніше готуються до уроку з проектним завданням. Зазвичай, це підсумковий урок з вивченої теми, тому учні намагаються продемонструвати все, чого досягли протягом певного періоду часу.

Впродовж чотирьох років роботи спостерігаю за учнями. У кожному класі є талановиті, обдаровані діти, які потребують особливої уваги. Такі учні приймають участь у інтелектуальних конкурсах "Гринвіч" та "Puzzle", беруть участь у олімпіадах. Важливою є також робота у секції Малої Академії Наук, де учні мають можливість спробувати себе у науково-дослідницькій діяльності. І результатами своєї праці вважаю переможців конкурсу-захисту МАН (див. МАН), та переможець районної олімпіади (8клас) .

Вважаю, щоб реалізувати поставлені перед собою цілі, постійно потрібно перебувати у пошуках інновацій в освіті. Уся моя праця спрямована на формування у школярів позитивного ставлення вивчення іноземної мови для набуття ними необхідних  мовних компетентностей до співжиття у європейській спільноті. 

Немає коментарів:

Дописати коментар