"Щоб когось чомусь навчити -
потрібно любити те чому
навчаєш і тих кого навчаєш."
На мою думку запорукою успіху у будь-якій діяльності є любов до того що ти робиш і щоденна праця над самовдосконаленням як особистості. Кожен день це наша мета, цілі, вимоги і зусилля це все втілити.
Щодо мене, моїми цілями як педагога є:
- завжди
творчо підходити до будь-якої справи, самовдосконалюватися, відходити від
стереотипів;
- підводити
учня до успіху, давати можливість відчути радість досягнення мети.
- застосування
методів навчання та виховання, що стимулюють творчість, дослідництво, креативність,
самостійне мислення;
- мати вміння у сфері процесу спілкування, здатність
створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі;
Вважаю,
що сучасний урок англійської мови повинен розвивати комунікативну компетенцію,
мотивувати роздуми та висловлювання учнів власної думки зважаючи на інтереси самих учнів які на сьогоднішній день є високоінформованими через постійний доступ до комп"ютерних технологій, а саме мережу інтернет. Тому, протягом 3 років я досліджую проблему “Застосування інноваційних технологій для творчого розвитку
особистості учня на уроках англійської мови ” .
Використання інноваційних технологій на уроці стимулює вивчення мови, вчить учнів мислити, дає їм змогу вільно
розмірковувати, розвиває впевненість у собі, підвищує розумову і творчу
активність учнів. Саме тому я використовую відео- та аудіоматеріали, різноманітні презентації, програми та додатки.
Неабияку важливість забезпечують інтерактивні технології: «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», , «Особистий погляд», «Інтерв"ю», в основі яких лежать принцип безпосередньої участі кожного учня, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри та уроки-змагання, коли всі види діяльності на уроці оцінюються відповідними балами.
Рольова гра дає дітям можливість поміркувати, обмінятися ідеями з партнером і лише потім озвучити свої думки перед класом. (Відеопублікації)
Щоб
навчити своїх учнів творчо мислити, самостійно планувати свої дії,
вдосконалювати навички і культуру міжособистісного співробітництва на уроках
англійської мови я вважаю доцільним використовувати метод проектів. Використовуючи
проектну методику на практиці впевнилась ,що вона використовує всі найкращі
ідеї сучасної методики викладання: різноманітність, проблемність, навчання із
задоволенням і Я- фактор (учні говорять про те,що вони думають, виявляють свою
творчість в оформленні і презентації проекту). Досвід реалізації проектних
робіт показує, що з кожним наступним разом зацікавленість дітей збільшується,
вони ретельніше готуються до уроку з проектним завданням. Зазвичай,
це підсумковий урок з вивченої теми, тому учні намагаються продемонструвати
все, чого досягли протягом певного періоду часу.
Впродовж чотирьох років роботи спостерігаю за учнями. У кожному класі є
талановиті, обдаровані діти, які потребують особливої уваги. Такі учні приймають участь у інтелектуальних конкурсах "Гринвіч" та "Puzzle", беруть участь у олімпіадах. Важливою є також робота у секції Малої Академії Наук, де учні мають можливість спробувати себе у науково-дослідницькій діяльності. І результатами своєї праці вважаю переможців конкурсу-захисту МАН (див. МАН), та переможець районної олімпіади (8клас) .
Вважаю,
щоб реалізувати поставлені перед собою цілі, постійно потрібно перебувати у
пошуках інновацій в освіті. Уся моя праця спрямована на формування у школярів позитивного
ставлення вивчення іноземної мови для набуття ними необхідних мовних
компетентностей до співжиття у європейській спільноті.
Немає коментарів:
Дописати коментар